BeccaNea

Direktlänk till inlägg 18 januari 2013

Fridaaaay!!!/ Becca

Av BeccaNea!♥ - 18 januari 2013 19:48

Fredaaaag! Yeees! Hej på er. Idag i skolan såg vi en film i 1timme å 39 min, som handlade om havet...kul!? Sen va jag med Alma Otte Ella å Vickan:D Vi år pitasbröd å gyros...tror jag;) Gott va det iaf. Otte fixade Mat, Alma å Vickan grönsaker, jag dukade å Ella...ehh. Hon hjälpte väll till på sitt sätt, antar jag;D Sen såg vi på tv och åt "Party mix" (godis). Som vanligt gick vi till fg. Det börjar bli tråkigt att vara där...vene varför? Just nu är jag inte på så bra humör...är lite arg på en person, men Madde gör mig på gott humör!<3


Brb....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av BeccaNea!♥ - 6 februari 2013 17:31

Heej alla! Det är så här att Nea å jag kommer lägga ner bloggen, vi hinner inte blogga. Så ni vet. Hoppas inte ni blir besvikna.......

Av BeccaNea!♥ - 5 februari 2013 15:36

Halloj! Idag har vi haft nationella prov i svenska! Delprov B1 och C1. Kuligt....   I mon och på torsdag ska vi ha fler prov...   Vill bara säga en sak till alla er som har nattionelle prov, jag känner som er!        Becca ...

Av BeccaNea!♥ - 2 februari 2013 19:11

Hejsan svejsan! Det här ska bli min nya rutin för 2013   Om jag klara det här, kommer det här bli ett bra år!       ...

Av BeccaNea!♥ - 1 februari 2013 16:06

Jag är fan världens Lyckligaste tjej! PAPPA FIXADE BILJETTER TILL JUSTIN BIEBER! VÄRLDRNS GLADASTE! Troligtvis ska Otte köpa två! Är fan VÄRLDENS GLADASTE! Believer!!!!!!!...

Av BeccaNea!♥ - 29 januari 2013 15:12

Gotte nu med bästa tjejorna! Tilli å Almis! :D

Presentation

Tjosan♥ Den här bloggen handlar om oss, Becca o Nea. Två vanliga tjejer som skriver och berättar som vad som händer i våra liv. Puss♥!

Fråga mig

41 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

♥Becca&Nea♥

♥Hellu♥

Nu får ni se två bilder av min och Nea    

♥Becca&Nea♥

Becca&Nea

Hellu!!

Här får ni se bilder på oss

(Becca&Nea)♥♥♥    


Ovido - Quiz & Flashcards