BeccaNea

Direktlänk till inlägg 29 april 2012

Södra

Av BeccaNea!♥ - 29 april 2012 20:02

Hellu♥♥☺☻



Idag skulle vi spela mot Kalmar södra.....

Första halvlek gick bra det stod 0-0.Vi har aldrig vunnit mot Södra innan så andra halvlek var pirrig....Men då gjorde hon det min älskade bvfa Alma målet. Det stod då 1-0 till oss☺. Då gick Sanna våran målvakt ut från målet för att ta bollen men den slank undan!!!!Som tur var va Magda och Lisa där och rädda bollen från att komma in i målet Sanna sprang tbx till målet och tog bollen.Bra jobbat Sanna,Lisa och Magda.


När domaren till slut blåste i sin pipa blev vi as glada och kastade upp Sanna och Alma i luften☺Jippi vi vann mot Södra för första gången.





F-00 Hossmo jag ÄLSKAR er. Vi äger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Och om vi spelar så här bra kan ingen vinna mot oss.Tjejer vi äger och jag älskar er!!!♥♥







Hossmos F-00 4-ever  






Herrå från Beccan♥♥  

 
 
Ingen bild

hej

29 april 2012 20:27

Det var allas förtjänst att det inte blev mål;)

BeccaNea!♥

6 maj 2012 14:16

Det är klart ;D

 
Ingen bild

Tilli

29 april 2012 20:29

Vi var faan grymma idag<3<3<3

BeccaNea!♥

6 maj 2012 14:17

Är vi nt alltid det :O

 
Ingen bild

Johanna

30 april 2012 08:29

Ni var så grymma igår!<3 ville så gärna vara med, men min #%*~@ förkylning förstörde allt... ajja ni var bäst ändåå;)

BeccaNea!♥

6 maj 2012 14:16

Alltid bäst ;D

 
Ingen bild

Lisa ;)

12 maj 2012 21:01

Vi är BÄST!!!!!!!!!!!! <3<3<3 :D

BeccaNea!♥

13 maj 2012 20:45

Jaja ♥♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av BeccaNea!♥ - 6 februari 2013 17:31

Heej alla! Det är så här att Nea å jag kommer lägga ner bloggen, vi hinner inte blogga. Så ni vet. Hoppas inte ni blir besvikna.......

Av BeccaNea!♥ - 5 februari 2013 15:36

Halloj! Idag har vi haft nationella prov i svenska! Delprov B1 och C1. Kuligt....   I mon och på torsdag ska vi ha fler prov...   Vill bara säga en sak till alla er som har nattionelle prov, jag känner som er!        Becca ...

Av BeccaNea!♥ - 2 februari 2013 19:11

Hejsan svejsan! Det här ska bli min nya rutin för 2013   Om jag klara det här, kommer det här bli ett bra år!       ...

Av BeccaNea!♥ - 1 februari 2013 16:06

Jag är fan världens Lyckligaste tjej! PAPPA FIXADE BILJETTER TILL JUSTIN BIEBER! VÄRLDRNS GLADASTE! Troligtvis ska Otte köpa två! Är fan VÄRLDENS GLADASTE! Believer!!!!!!!...

Av BeccaNea!♥ - 29 januari 2013 15:12

Gotte nu med bästa tjejorna! Tilli å Almis! :D

Presentation

Tjosan♥ Den här bloggen handlar om oss, Becca o Nea. Två vanliga tjejer som skriver och berättar som vad som händer i våra liv. Puss♥!

Fråga mig

41 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

♥Becca&Nea♥

♥Hellu♥

Nu får ni se två bilder av min och Nea    

♥Becca&Nea♥

Becca&Nea

Hellu!!

Här får ni se bilder på oss

(Becca&Nea)♥♥♥    


Ovido - Quiz & Flashcards